تبلیغات
نشریه خبری تحلیلی دریابار - نامه آیت‌الله علم الهدی به میرحسین موسوی
نشریه خبری تحلیلی دریابار
به کرمانشاهی بدور از حب و بغضی های محلی بیندیشیم
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


شفاف سازی جمله ای زیبا و شعار قشنگی است ، اما آیا در شفاف سازی باید آبروی افراد را هدف قرار داد ؟ بدون تردید جواب منفی است وما این سیاست را نمی پسندیم ، آنچه از سوی ما بیان میشود از منابع موثق استعلام می گردد ، ما بنا نداریم چیزی بنویسم که بعد از آن مجبور به معذرت خواهی شویم ، ما می خواهیم با شما صادق باشیم .

مدیر وبلاگ : هیئت تحریریه
نویسندگان
نظرسنجی
راز محبوبیت سردار دریابار






نامه آیت‌الله علم الهدی به میرحسین موسوی

در پی انتشار بیانیه اخیر میرحسین موسوی، داوطلب شكست خورده دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد با انشار مطلبی به برخی از سیاه‌ نمایی‌های بیانیه 17 موسوی پاسخ داده است. 

جناب آقای مهندس میر حسین موسوی
علی‌رغم اینكه بنا دارم به انبوه فحاشی‌ها و دشنام‌هایی كه در سایت‌های مختلف هواداران شما و مطبوعات وابسته نثار بنده می‌شود پاسخی ندهم ولی چون چند جمله در ارتباط با سخنرانی در روز چهارشنبه گذشته در میدان انقلاب در بیانیه شما ملاحظه كردم فكر كردم خاطر شما را به نكات ذیل معطوف نمایم.

1- شما این بیانیه را با سلام به ابی‌عبدالله شروع كرده و نمیدانم مقصودتان كدام ابی‌عبدالله است اگر مقصود شما اباعبدالله الحسین (ع) است باید عرض كنم این بیانیه شما در ابتدا دچار یك پارادوكس است شما به ابا عبدالله الحسین سلام داده‌اید و تصریح فرموده‌اید: حرب لمن حاربكم و در همان سطور اولیه افرادی كه علی رئوس الاشهاد نشان داده شدند پرچم مشكی مثلث كه بر روی آن نوشته شده بود یا حسین شهید دور سر چرخاندند و در آتش انداختند و اعلام حرب با حسین نمودند آنها را مردم خداجوی خواندید آیا این اظهار شما شبیه آن نیست كه در عصر تاسوعا وقتی عمر سعد به لشگر خود فرمان یورش به طرف سیدالشهدا (ع) داد آنها را خیل الله نامید و فریاد زد (( یا خیل الله اركبی و با الجنه ابشری )) ( ای لشگر خدا سوار شوید به بهشت شما را بشارت باد )

2- شما فرمودید بنده از بلندگوی دولتی صحبت كردم یقینا حدود دومیلیون و 500 هزار مخاطب بنده هم در آن روز به نظر شما جمعیت دولتی بودند وحبذا به دولتی كه این همه جمعیت دارد.
شما فرمودید: بنده مردم را به جنگ بایكدیگر دعوت كردم به اینكه یك عده را حزب‌الله و یك عده را حزب الشیطان نامیدم این اشكال شما قبل از اینكه به بنده وارد باشد به خدا وارد است كه در قرآن در زمان پیغمبر امت اسلام را كه به مراتب محدودتر از جمعیت این كشور بوده‌اند به حزب الله و حزب الشیطان تقسیم كرده است. چون در مورد حزب‌الله در آیه 56 سوره مائده كه خداوند می‌فرماید (( ومن یتول الله ورسوله والذین امنوا فان حزب الله هم الغالبون )) حزب‌الله را پذیرای ولایت خدا و رسول و كسانی كه ایمان آورده‌اند ( كه مقصود از الذین امنوا الذین آمنوا در آیه قبل است كه به اتفاق سنی و شیعه بر امیرالمونین (ع) تطبیق شده ) معرفی می‌كند كه این ولایت پذیران در امت اسلامند و در آیه 19 سوره مباركه مجادله می‌فرماید: (( استحوذ علیهم الشیطان فانساهم ذكرالله اولئك حزب الشیطان الاان حزب الشیطان هم الخاسرون )) ( شیطان برآنها مستولی شد و یاد خدا را به آنها فراموشاند آنها حزب شیطانند ) آنها كه مرجع ضمیر هم در علیهم و انساهم هستند در آیه 14 همین سوره مشخص شده‌اند كه می‌فرماید: (( الم تر الی الذین تولوا قوما غضب الله علیهم ما هم منكم ولا منهم ویحلفون الكذب وهم یعلمون )) ( آیا نمی بینی كسانی كه دوستی ورزیدند با گروهی كه خدا برآنها غضب كرده است در حالی كه این افراد نه از شمایند و نه از آنها به دروغ قسم می خورند و از دروغ خود آگاهند ) كه مقصود بخشی از امت اسلام بودند كه منافق شدند وبا یهود همدست گردیدند پس به گفته شما خداوند در اینجا با تقسیم امت به حزب الله وحزب الشیطان آنها را به جنگ داخلی واداشته است .

3- شما نقد فرموده‌اید كه چرا بنده بخشی از جامعه را بزغاله و گوساله نامیدم این تعبیر را خدواند در قرآن در دو آیه عنوان فرموده است یكی در آیه 179 سوره مباركه اعراف: (( ولقد ذرانا لجهنم كثیرا من الجن والانس لهم قلوب لایفقهون بها ولهم اعین لا یبصرون بها ولهم اذان لا یسمعون بها اولئك كالانعام بل هم اضل اولئك هم الغافلون )) در این آیه كسانی كه دل دارند و فهم ندارند چشم دارند و بصیرت ندارند به چهارپایان تشبیه شده‌اند آیا كسانی كه قدرت فهم امتیاز اصل مترقی ولایت فقیه را ندارند و با آن دشمنی می‌ورزند و شعار علیه آن می‌دهند مصداق این اشخاص نیستند آیه دوم در سوره مباركه فرقان آیه 43 و44 می‌فرماید: (( ارایت من اتخذ الهه هواه افانت تكون علیه وكیلا ام تحسب ان اكثرهم یسمعون او یعقلون ان هم الا كالا نعام بل هم اضل سبیلا )) در این آیه هم كسانی كه هوای نفس خود را معبود خود قرار دهند به انعام وچهارپایان تشبیه شده‌اند آیا كف و سوت زن‌های روز عاشورای حسینی با آن قیافه‌های منكر مصداق این اشخاص نیستند.

4- شما فرمودید به اینكه بنده گفتم (( مردم توجه كنند جنگ است )) مردم را به جنگ و شورش داخلی دعوت كردم من این سخن را از خود نگفتم بنده پیرو ولی فقیه زمان رهبر عظیم الشان حكیم هستم كه از ابتدای این غائله اعلام فرمودند این حركت برنامه ریزی شده دشمن جنگ نرم است البته از افرادی كه ضد ولی فقیه‌اند انتظار نداریم این اعلام مقام ولایت را بپذیرند و قبول كنند.

5- شما در اینكه حقیر از آیات و روایات و اصطلاحات مذهبی در استناد مطالب خود استفاده كردم بنده را به برخورد مراجع عظام و روحانیون فاضل تهدید فرموده‌اید. اولاً از شما تقدیر می‌كنم كه در حوزه‌ای كه تخصص نداشتید وارد نشدید و مقصود شما از روحانیون فاضل نمی‌دانم چه كسانی هستند اما مراجع عظام كه فرمان و نظرشان بالای سروچشم ماست شاگردان امام بزرگوار رضوان الله تعالی علیه‌اند. بنده در مورد (( بغی )) كه حركت شما را مصداق آن معرفی كردم به آیه شریفه قرآن و تفسیر لغوی بغی به وسیله راغب اصفهانی در كتاب مفردات استناد كردم كه كتاب مفردات در لغت معنی قرآن از نظر تمام فرق اسلامی حجت ونص است. آیات و توقیع شریف امام زمان به اسحاق بن یعقوب كه مستند اصل ولایت فقیه معرفی نمودم دقیقا منطبق با استناد و استدلال استاد الفقهاء و المراجع امام رحمه الله علیه در بحث ولایت فقیه در كتاب البیع است.
محارب بودن اغتشاشگران روز عاشورا مستند به حكم امام رحمت‌الله علیه درباره منافقین در هنگام عملیات مرصاد بوده است طبیعی است آنهائی كه فكر كردید با بنده برخورد كنند باید در حقیقت با خدا در آیه 42 سوره مباركه شورا برخورد كنند و یا با امام راحل بزرگوار در كتاب البیع
خاتمه: تمام سخن در یك كلمه: جناب آقای موسوی (( ان ربك لبالمرصاد))
والسلام علی من اتبع الهدی
17 محرم 1431





نوع مطلب : سیاسی، اجتماعی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
هیئت تحریریه
دوشنبه 14 دی 1388
شنبه 19 دی 1388 10:27 ق.ظ
سلام :


خوش بود گر محک تجربه آید به میان
تاسیه روی شود هرکه دراوغش باشد...


رودخانه ای آرام وزلال درمسیری پر تراکم برای استفاده ی عموم روان است !

ناگاه سیلابی وحشتناک بررودخانه وزلالین آبش هجوم می آورد برفآبها

و خاشاک وخس و سنگ وکلوغ وشاید شاخه های درختان از ریشه کنده شده

همه در مسیر رودخانه شتابان روانند!


مردم حیران ونگران آیا سیلاب خانه هایشان را ویران می کند؟
آیا مزارع مراتع وهرآنچه کاشته اند نابود خواهدشد؟!
و رودخانه آرام آرام ازخروش می افتد وآرامش بعد از طوفان وزلالی آب رودخانه وشادی مردم ؟
دراین مسیر خس وخاشاک وسنگ وکلوغ وشاخه های شکسته درکنار رودخانه با وضعی اسفبار افتاده اند ؟
مردم بستر رودخانه وکنار آنرا از خاشاک پاک خواهند کرد ودوباره زندگی و آرامش ؟
دراین مسیر قربانی هم داده خواهد شد .
و این خواست طبیعت است باید خوبان بدانند نباید با بدان بنشینند

وجزای همراهی با بدی مصیبت است وبلا باید تحمل کرد نوح است و

طوفان وفرزند سرکش ؟باید قربانی داد؟!

http://www.shirez.blogfa.com/
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.




آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی
فتو بلاگ سید سعید قاسمی مجله سینمایی هفت
به سایت ما خوش آمدید
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای نشریه خبری تحلیلی دریابار محفوظ است